חיפוש

 

 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

היתרונות של שירותי המחשוב הענן לעסקים: חיסכון בעלויות והגברת היעילות

 

את הנושא של מחשוב ענן מכירים כיום כבר כמעט בכל העסקים. למעשה, איך שלא תהפכו את זה כמעט כל עסק משתמש בדרך זו או אחרת בכלים הנמצאים בענן. יחד עם זאת, לא בכל העסקים עוד הפנימו את היתרונות המשמעותיים של מחשוב ענ, בדגש על חיסכון גדול בעלויות ועל הגברת היעילות של הפעילות השוטפת. לכן, במאמר הזה נסביר בקצרה במה דברים אמורים ונראה כיצד פתרונות מחשוב ענן תורמים לעסקים ולארגונים

 

את הנושא של מחשוב ענן מכירים כיום כבר כמעט בכל העסקים. למעשה, איך שלא תהפכו את זה כמעט כל עסק משתמש בדרך זו או אחרת בכלים הנמצאים בענן. יחד עם זאת, לא בכל העסקים עוד הפנימו את היתרונות המשמעותיים של מחשוב ענ, בדגש על חיסכון גדול בעלויות ועל הגברת היעילות של הפעילות השוטפת. לכן, במאמר הזה נסביר בקצרה במה דברים אמורים ונראה כיצד פתרונות מחשוב ענן תורמים לעסקים ולארגונים.

כמה מילים על מחשוב ענן

כאשר מדברים על מחשוב ענן מתכוונים אל מערך מחשוב ושרתים היושב במקום מרוחק, לפעמים מרוחק מאוד בחו"ל. אלו שרתים גדולים ובעלי יכולות מתקדמות, עם רמת אבטחה גבוהה במיוחד, אשר מה שמאגד אותם הוא כמובן רשת האינטרנט. לפיכך, עסקים יכולים לקבל מענה לחלק גדול מצרכי המחשוב שלהם, החל באחסנה ועד לאבטחה, באמצעות שרתים מרוחקים. זאת, בניגוד למערכי מחשוב ולשרתים מקומיים, על כל המשתמע מכך מבחינת עלויות, תחזוקה, דאגה לאבטחה וכדומה.

בתוך כך, התשלום עבור שירותי הענן מוצע בחבילות שונות ולכן ניתן לבחור בהתאם לצרכים הספציפיים של העסק או הארגון. כך למשל, העסק יכול לבחור את פתרונות המחשוב בענן על פי סוגי המידע הרלוונטיים לפעילותו ובהתאם לכמות המידע הנדרשת לאחסון. כמו כן, ניתן לבחור בהתאם לפרויקטים ולמשימות שהעסק מבצע באופן שוטף, ועל פי המטלות השוטפות על אופיין וסוגיהן השונים. בנוסף, אפשר לבחור את שירותי הענן המתאימים על פי רמות ביצוע שהעסק צריך לעמוד בהן או דורש מעצמו, על פי התקנים שהחברה צריכה לעמוד בהם, וגם לפי שירותי התמיכה שהעסק מעוניין לקבל.

יתרונות מרכזיים של שירותי מחשוב ענן

אם כן, שירותי מחשוב ענן לעסקים יכולים להעניק יתרונות מרובים. בראש ובראשונה, יש כאן חיסכון גדול מאוד בעלויות הנדרשות לצורך הקמה וניהול של מערכות ממוחשבות בתוך העסק. מדובר בין היתר ברכישה של ציוד וחומרה, הקמה של התשתיות, רכישה והתקנה של תוכנות למיניהן, ועד לתחזוקה השוטפת וטיפול בתקלות. 

בתוך כך, הפתרונות המתקבלים הם ברמה גבוהה במיוחד, דבר המשפר את התפעול והתפקוד השוטף של מערכות המחשוב ומתבטא למשל בתקשורת טובה יותר בין מחלקות וגורמים פנים וחוץ עסקיים, כמו לקוחות, ספקים, מערך הייצור, מחלקת השיווק והמכירות, גורמים פיננסיים וכדומה. 

 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים