חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית ר-ג >>

בטיחות: שומרים על היקרים שלנו

 

בטיחות ילדינו היא אחד הדברים שהכי חשובים לנו בעולם. חשוב שנהיה מוכנים לכל מצב וסיטואציה שעלולים להיווצר, במיוחד כשהם קטנים. ישנן דרכים רבות לשמור על בטיחות התינוק, מוצרים שונים שניתן לרכוש והמון פעולות שניתן לנקוט, במאמר, נעבור על הדברים שהכי חשוב להקפיד עליהם כדי לשמור על בטיחות התינוק.

 

משחקים וצעצועים לתינוקות

תינוקות בגיל שנה מפתחים  את הכישורים המוטוריים וחוקרים את סביבת. הם גם מתחילים להבין את העולם שסביבם. על מנת שיוכלו לעשות זאת, הם זקוקים לצעצועים בטוחים שיגרו את החושים שלהם ויעזרו להם ללמוד.

הדרך הטובה ביותר למצוא  משחקים לתינוקות בני שנה שיהיו  בטוחים עבורם היא על ידי קריאת ביקורות של הורים אחרים באינטרנט. הם יכולים לומר לך אילו צעצועים היו טובים או רעים עבור ילדיהם מבחינת בטיחות וגירוי החושים.  לעולם אל תקנה צעצועים שמגיעים בחלקים קטנים או בחלקים. כמו לגו או פאזלים.

מחלקת כיבוי האש של ארה"ב פרסמה אזהרה לגבי הסכנות בשימוש בצעצועים המופעלים באמצעות סוללות לתינוקות ופעוטות. צעצועים עם סוללות, כמו צעצועים מוזיקליים, עלולים להוות סכנת שריפה אם לא מטפלים בהם כראוי או אם הילד מתחיל ללעוס את הסוללה או מחדיר אותה לפיו, מומלץ להימנע מלהגיע למצבים כאלו.

חשמל

הורים טריים רבים מודאגים שתינוקם יתחשמל משקעי חשמל או מכשיר חשמלי. תינוקות אינן מבינים את הסכנה, הדרך הטובה ביותר לשמור על התינוק מפני החשמל היא לוודא כי כל השקעים בבית מכוסים מגיני שקעים, וכי אתם מקפידים לכבות את כל המכשירים החשמליים לפני שאתם עוזבים את החדר. התנהלות כזו תפחית באופן משמעותי את הסיכויים לתאונות ותקלות. כדאי מידי פעם לבצע במקום מגוריכם ביקורת כיבוי אש,  עלות ביקורת כיבוי אש היא לא זולה אך היא שווה את ההשקעה בביטחונכם וביטחון הילדים שלכם.

בגדי תינוקות

ישנם סוגים רבים ושונים של בגדים המיועדים לתינוקות. חלק מהבגדים האלה מסוכנים יותר מאחרים.למשל בגדים שיש בהם חוטים או סרטים רופפים הם מאוד מסוכנים, כמו סוודרים או בגדים עם סרטי קישוטי, התינוק יכול להכניס אותם לפיו להיחנק. בגדים המכילים שרוכים מסוכנים גם הם, הם יכולים להיתפס סביב צוואר התינוק ולחנוק אותו.

בגדים צמודים אינם מומלצים, הם יכולים לגרום לתינוק אי נוחות ואף להגביל את תנועתו, כדאי לבחור בבדים טבעיים ונושמים, כמו כותנה, ולהימנע מבדים סינטטיים אשר עלולים להזיק לתינוק. מומלץ לוודא כי הביגוד של התינוק מתאים לתנאי מזג האוויר, שלא חם או קר לו.

טיפים לשמירה על בטיחות התינוק בבית

1) הרחיקו את כל התרופות ומוצרי הניקוי מהישג ידו של התינוק.

2) הקפידו להתקין גלאי עשן בכל חדר.

3) שמרו על משטחים, רהיטים ואביזרים בבית נקיים.

4) אל תתנו לתינוק שלכם לגעת בחומרים רעילים כמו חומרי הדברה וחומרי ניקוי, שימו חומרים כאלו במקום גבוהה ומרוחק.

5) ודאו שחדר השינה של תינוקכם נמצא בקומה הראשונה או שאין בו חלונות או מרפסות.

 6) התקן שער בטיחות בכל המדרגות.

7)בכל זמן שבו התינוק נמצא איתך, שים לב שהוא בטווח הראייה.

 

לסיכום

במאמר זה, סיפקנו כמה טיפים לשמירה על בטיחות התינוק שלך. ראינו שישנן דרכים רבות להבטיח את שלומו של התינוק. בעוד שחלק מההורים לא ירצו לעבור את הטרחה של השימוש בכל השיטות הללו, אך חשוב להבין שזה שווה את זה בסופו של דבר. אם תפעלו לפי העצות האלה, לילדכם תהיה חוויה בטוחה יותר מבלי לדאוג לפציעה או נזק.

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים