חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית ר-ג >>

איתור נזילות ברמת גן

 

נזילה בבית הוא לא מקרה חריג שקרה לכם, בבתים שלנו עוברים הרבה צינורות תוך הקירות, וגם תחת הקרקע, הבדלי לחץ ושחיקה לאורך זמן יכולים לגרום לנזילות ואף פיצוצים בצנרת, מה עושים כשזה קורה?

 

מזמינים איתור נזילות ברמת גן מומלץ כמובן!

קורה לפעמים שמישהו מגיע הביתה אחרי יום ארוך בעבודה, בדעתו לבוא לאכול משהו ולנוח, לצפות במשהו מבדר, אין הוא יודע שמחכה לו הפתעה לא נעימה.

כן כן, נזילה, או במקרה יותר גרוע הצפה… אז לפניי שהוא מביא את השנורקל ויבצע קפיצת ראש לתוך המים, כי הוא צריך להגיע למקור הבעיה ולתקן אותה, אבל רובנו לא כל כך יודעים באמת מה לעשות במקרים אלו. 

למעשה, במקרים כאלו מומלץ להזמין איתור נזילות מקצועי.

ישנם מקרים שגם יהיה חשד לנזילה, אם זה בסביבת הכיור ותיראו מים או נזילה בסביבה לא מחייב שיש נזילה מהצנרת שבקיר, יכול להיות פשוט שהמים גלשו אחרי שטיפת כלים האחרונה.

מה עושים במקרה שיש לי נזילה?

המלצה לפניי שתעשו דבר קודם תבדקו מאיפה המים יוצאים ואם אתם יכולים לעשות משהו בנידון.

במקרה ויש הצפה והמים ממלאים את כל רצפת הבית חשוב לסגור את ברז המים הראשי, מים שיגלשו מתחת למקומות שלא תוכלו להגיע אליהם יעשו לכם ריח של טחב בבית.

אם אין לכם ברז ראשי בתוך הבית כנראה שהוא ממוקם על שעון מים, חשוב לוודא שזה השעון שלכם אחרת תסתבכו עם השכנים.

אם מצאתם את מקור הבעיה ואין לכם יכולות כאלו של תיקון התקלה בעצם, תצטרכו להזמין שרברב ולספר לו בדיוק מאיפה יוצאים המים שיסדר לכם את התקלה.

כדאי לוודא שמאתר נזילות גם יכול לאתר תקלה במדוייק וגם לתקן אותה במקרה שאין לכם מושג מאיפה המים יוצאים וגם שאתם יודעים מאיפה רק אתם לא כל כך יודעים איך לתקן את התקלה.

מה עושים במקרה שיש חשד לנזילה?

הרבה מהנזילות מקורן לא במקום שאפשר לנו להגיע לשם, או לפעמים אין לנו אפילו מושג שיש נזילה עד שנראה תוצאה של מה שהיא תעשה כמו כתם על הקיר או נזילה קטנה אחרי זמן שאתם לא תבינו מאיפה המים מגיעים.

אחד מהסימנים, אחרי שאתם סוגרים את הברז עדיין תשמעו מים זורמים או ישמעו רעש מוזר מהקיר.

גם יכול להיות שפתאום לחץ המים ישתנה בתקופה האחרונה, פעמים משהו שחברת המים עשתה טיפול בצנרת ושינוי צנרת ולחץ תוך צינורי.

אחת הדרכים לאמת זאת הוא לסגור בצורה מוחלטת כל ברז בבית, וללכת לשעון מים ולראות תזוזה כל של שעון המים.

בדקתי ואכן יש לי נזילה, למי פונים?

מאתר נזילות  עבודתו לבוא ולסייע לכם במקרה הנ"ל, בעזרת ציוד טכנולוגי מתקדם, יש בכוחו לבוא לאתר נזילות בצורה מהירה ומדויקת.

ציוד כמו מצלמה טרמית החכמה, אשר יכולה להראות על ידי צילום שנוי טמפרטורה בתוך הקיר או הרצפה להגיע למקור התקלה, בלי צורך של שבירת הקיר או פתיחה של מקומות שלא דורשים פתיחה אשר יעשו רק עבודה כפולה לתקן את כל מה שנשבר.

המצלמה הטרמית היא רק אחד מכל הציוד הטכנולוגי הנדרש שיהיה מאתר נזילות, כמו מצלמה סיבית, להיכנס לתוך צינורות בשביל להגיע לסתימות בצינור או קווי ביוב, שגם כך תוכל להיפטר בעיה נזילה.

חשוב לקחת בחשבון, שמאתר נזילות צריך לעשות עבודה מקצועית, אדם אמין שאפשר לסמוך עליו, כי אחרי הכול טעות באבחון תיצור בעיה כפולה, גם לא יהיה פתרון לנזילה וגם עוד שבר במקום שלא היה צריך.

אתם מוזמנים להיכנס ליצור קשר לשירות מקצועי ולפרטים נוספים.

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים