חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Best Links - תוכן שיווקי >>

פיצה כארוחת בוקר מושלמת

 

פיצה לארוחת בוקר? כן, למה לא! מי החליט שפיצה היא מנה שאוכלים רק לארוחת הצוהריים הערב? הפיצה, שמגיעה אלינו כל הדרך מאיטליה, כבשה את העולם בסערה ובצדק. אי אפשר לעמוד בפני השילוב של השילוש הקדוש הרי הוא בצק דק ופריך, רוטב עגבניות עשיר וגבינת מוצרלה מותכת מעל כל הטוב הזה

 

פיצה לארוחת בוקר? כן, למה לא! מי החליט שפיצה היא מנה שאוכלים רק לארוחת הצוהריים הערב? הפיצה, שמגיעה אלינו כל הדרך מאיטליה, כבשה את העולם בסערה ובצדק. אי אפשר לעמוד בפני השילוב של השילוש הקדוש הרי הוא בצק דק ופריך, רוטב עגבניות עשיר וגבינת מוצרלה מותכת מעל כל הטוב הזה.  

אז נכון שלרוב היא נאכלת בשעות אחרות לחלוטין, אך היא בהחלט יכולה להיות גם ארוחת בוקר מושלמת! רוצים לגלות איך? הצטרפו אלינו למסע שכולו פיצה.

פיצה על רגל אחת

כפי שציינו מקורה של הפיצה הוא באיטליה, היא הומצאה בעיר הדרומית נאפולי, שם היה נהוג לאפות מאפי בצק שטוחים ולהוסיף עליהם תוספות שונות – אם תרצו גרסת הפוקצ’ה הראשונית. לאורך השנים, התפתחה להיותה הפיצה, שכולנו מכירים ואוהבים וכבשה כל מקום בעולם. כיום ניתן למצוא מגוון גרסאות עצום לפיצה, המוגשת בצורות, גדלים וסגנונות שונים ממקום אחד בעולם למשנהו.

את הפיצה ניתן למצוא גם כאוכל רחוב וגם במסעדות רבות, גם במקומות קטנים ופרטיים וגם כרשתות מזון בינלאומיות. הפיצה הפכה לחלק אינטגרלי מהתרבות שלנו ואף מככבת בלא מעט סרטים וסדרות, ספרים ועוד.

פיצה לארוחת בוקר

ועכשיו הבה נדבר על הסיבה לשמה כולנו התכנסנו, הפיצה כארוחת בוקר! ובכן, אספנו לפניכם את עיקרי הדברים והסיבות, שבגינם תוכלו לאכול פיצה גם בבוקר מבלי להניד עפעף.

יתרונות:

  • ארוחת בוקר מאוזנת: תאמינו או לא אבל פיצה יכולה לספק עבורכם את כל אבות המזון שאתם זקוקים להם בארוחת בוקר שלכם, ואף לעשות זאת כארוחה בריאה ומזינה! בבצק יש את הפחמימות, הגבינה תעניק לכם סידן, שומן מן החי וחלבון, רוטב העגבניות ותוספות של ירקות יעניקו לכם ויטמינים ומינרלים.
  • שובע לזמן ממושך: פיצה היא ארוחה נהדרת שתגרום לכם להרגיש שבעים לאורך זמן ואף תספק לכם אנרגיות נהדרות לאורך כל הבוקר.
  • מותאמת אישית: את הפיצה שלכם אתם יכולים כמובן להתאים בדיוק לטעמים שאתם אוהבים מבלי שאף אחד יפריע לכם. תוכלו לשלב עליה את כל התוספות שאתם רוצים ובאיזו כמות שמתחשק לכם.
  • הכנה פשוטה וקלה: הכנה של פיצה בבית היא קלה ופשוטה לגמרי. לאחר שתסיימו את ההכנות תוכלו כמובן להקפיא את מה שנשאר וליהנות ממנה בבקרים נוספים גם כן.
  • הנאה צרופה: פיצה היא אוכל שפשוט כיף לאכול אותו! אין ספק שלהתחיל איתה את היום יעניק לכם התחלה מצוינת!

 

טיפים מועילים: כך תכינו את הפיצה לארוחת הבוקר

ראשית כשאתם מתחילים בהכנת מתכון לפיצה חשוב מאוד שתרדדו היטב את הבצק ותדקקו אותו ככל הניתן. השתמשו ברוטב עגבניות איכותי שיעניק לפיצה שלכם טעם עשיר ומשובח, עליו פזרו גבינה איכותית כמו מוצרלה אפשר לפזר גם גבינה צהובה ואפילו לעשות שילוב של גבינות ולהוסיף פרמז’ן, צ’דר וגם פרוסות של גבינת עיזים. על הפיצה שלכם תוכלו להניח את התוספות שאתם הכי אוהבים כיד המלך הטובה – עגבניות, תירס, בצל, תחתיות ארטישוק, זיתי קלמטה, טונה, עלי בזיליקום, פטריות, זיתים ירוקים ועוד.

הקפידו לאפות את הפיצה רק לאחר שחיממתם את התנור לחום גבוה מאוד. בעת ההגשה תוכלו להגיש אותה לצד התבלינים והמטבלים שאתם הכי אוהבים: תבלין לפיצה, אורגנו, צ’ילי חריף, רוטב סרירצ’ה, רוטב טבסקו, איולי שיפקה ועוד.

לסיכום, אפשר בהחלט להכריז על הפיצה לא רק כעל ארוחת ערב או נשנוש, אלא גם כארוחת בוקר נהדרת ומזינה. כך שאם אתם מחפשים מה לאכול בשעות הבוקר ומתחשק לכם טוויסט מגניב מהארוחות הרגילות, פיצה היא לגמרי הארוחה בשבילכם.

קרדיט תמונה ל Pixabay

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 
 

נעים להכיר, עובדה חקירות

חברת עובדה חקירות ומודיעין עסקי, פועלת בענף החקירות ומודיעין עסקי כבר למעלה משלושה עשורים, החברה הוקמה על ידי גב` זיוה ממוק מלכה, בעלת וותק רב בתחום החקירות במגוון תחומים רחב: חקירות אישות, חקירות מסחריות, חקירות מורכבות חובקות עולם.

יושבת על המחוג - ביקורת על ספר הביכורים של שרה הל כהן

 

ככל שאנו מתרחקים מהמאורעות האימתניים שחלו בתקופת השואה, אני חשה צורך עז יותר ויותר לעלותו לדיון. על כן, כשקיבלתי את ספר השירה של שרה ה”ל כהן לא היה לי ספק שאתעמק ואכתוב אודותיו.

מאמני שחייה: כיצד שחייה יכולה להקל על הסובלים מכאבי גב

 

מאמני שחייה: כותב המאמר יובל רותם הינו אלוף ישראל בשחייה, מאמן שחייני נבחרת ישראל, מנהיג שיטת לימוד חדשנית באווירה צעירה ורעננה לכל הגילאים. בניגוד לענפי ספורט אחרים, שחייה מאפשרת אימון של השרירים בלי להפעיל לחץ על הגב. המים תומכים בתנועת השרירים ומרככים את הזעזועים אשר פוגעים בגב... להמשך קריאה - כנסו!

 
 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים