חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית ר-ג >>

איך מתקנים ניאגרה סמויה?

 

איך לתקן ניאגרה סמויה? מדובר בשאלה שרלוונטית לבתים רבים בישראל בהם מתהדרים בניאגרה סמויה מתוחכמת ואלגנטית. גם בניאגרה סמויה עלולים לצוץ מדי פעם תקלות ולכן חשוב לדעת את הדגשים לתיקון נכון שלה. בכתבה הבאה ננסה להסביר מה חשוב בעת תיקון ניאגרה סמויה

 

איך לתקן ניאגרה סמויה? מדובר בשאלה שרלוונטית לבתים רבים בישראל בהם מתהדרים בניאגרה סמויה מתוחכמת ואלגנטית. גם בניאגרה סמויה עלולים לצוץ מדי פעם תקלות ולכן חשוב לדעת את הדגשים לתיקון נכון שלה. בכתבה הבאה ננסה להסביר מה חשוב בעת תיקון ניאגרה סמויה.

לא שוברים קירות

הייחוד של ניאגרה סמויה נעוץ בכך שהיא מתחבאת בתוך קיר חדר השירותים ולא גלויה לעיני כל. האסלה המחוברת עליה כאילו "מרחפת באוויר" וכך נוצר בית השימוש מקבל לוק פרקטי ודקורטיבי כאחד. קל לנקות אותו, רעשי בית השימוש מעומעמים באופן דרסטי והנוכחות המסיבית של מיכל הדחה נדחקת אל תוך הקיר, מותירה את החלל נקי ונעים יותר.

סטיגמה נפוצה, גם אצל בעלי מקצוע לא מנוסים, היא שבשביל לתקן ניאגרה סמויה צריך לשבור קירות. אלא שלמעשה ברוב מוחץ של המקרים והתקלות כל שצריך הוא לפרק את לחצן ההדחה (שכן נמצא במיקום גלוי) ולסדר את התקלה באמצעות פתח השירות שנמצא מאחוריו. לכן חשוב לוודא שבעל המקצוע שבא לתקן לכם את הניאגרה דוגל בגישה זאת ולא קודם מנפץ אריחים ורק אחר כך חושב על מקור התקלה. 

במילים פשוטות, לא כדאי פשוט להקליד בגוגל תיקון ניאגרה סמויה ברמת גן (או בכל עיר אחרת רלוונטית לכם) ולהתקשר לתוצאה הראשונה שקופצת. כדאי לעשות בירור מעט מקיף יותר בנוגע לאיש המקצוע שבא לסדר לכם את הניאגרה הסמויה.

תקלות נפוצות בניאגרה סמויה

ישנן מספר תקלות נפוצות שבעלי ניאגרות סמויות רבים מתמודדים איתן מתישהו. כך למשל תקלה נפוצה אופיינית היא לחיצה על לחצן ההדחה ללא הועיל ומבלי שמים ישטפו את האסלה. במקרה כזה סביר להניח שמקור התקלה הוא בהצטברות אבנית על הלחצן או על חלק אחר באסלה הרלוונטי להעברת המים. האינסטלטור בהתאם יפעל לתיקון התקלה באמצעות ניקוי איכותי של האבנית עם חומרים מותאמים לכך.

התקלה ההופכית למצב זה היא זרימה בלתי פוסקת של מים, גם מבלי שלחצן ההדחה נלחץ. במקרה זה ייתכן שהתקלה נובעת מגומיות איטום תקולות שאינן אטומות מספיק ולכן יש להחליף אותן. אפשרות נוספת היא שמדובר בתקלה במצוף החלק שאחראי על ויסות המים ומילוי מחודש שלהם כל פעם בניאגרה. במקרה של תקלה במצוף יש להחליף אותו בחלק חדש ותקין.

לפעמים כן יש צורך לשבור אריחים בשביל לתקן תקלה בניאגרה הסמויה, אך מדובר במצב נדיר יחסית של סדק בניאגרה. סדק זה ייגרם כתוצאה מהתקנה לקויה או משיפוצים שנעשו במבנה והשפיעו על הניאגרה. המשמעות של הסדק היא נזילת מים לתוך הקיר ולכן יש לפעול לתיקון שלו במהירות האפשרית.

רק עם מקצוענים

תיקון ניאגרה סמויה הוא משימה ששומרים רק למקצוענים: אינסטלטורים עם ניסיון מוכח בתחום הניאגרות והניאגרות הסמויות. אפילו אם יש לכם ידיים טובות וחוש טכני בסיסי מוטב שתשמרו את הטיפול בתלות לאנשים שמתפרנסים מכך ויכולים לתת לכם אחריות על העבודה שביצעו.

זאת מהסיבה שאינסטלציה היא נושא רגיש למדי וטיפול לא נכון בתקלה יכול להחמיר אותה ולהביא למצבים לא רצויים של הצפות, נזילות ובעיות סניטריות מסוגים שונים. לכן כדאי לבחור את איש המקצוע שיטפל בניאגרה הסמויה שלכם בקפידה.

כדאי מאוד לקחת איש מקצוע שיש לכם המלצות כלשהן עליו, אם מרחבי האינטרנט ואם מעדות אישית של מכרים או קרובי משפחה. כך תוכלו להגביר את ממד הוודאות בנוגע לאינסטלטור, ולמידת האמינות, יחסי האנוש והמקצועיות שלו.

עניין חשוב שיכול להעיד על טיב האינסטלטור הוא השימוש בחלפים לפתרון תקלות. תקלות רבות נפתרות באמצעות החלפת חלק אסלה תקול בחלק חדש. חשוב להקפיד שההחלפה נעשית רק באמצעות שימוש בחלפי יצרן מקוריים. שימוש בחלפים לא מתאימים גנריים עשוי לשבש את פעילות הניאגרה ולהביא לכך שתצטרכו לקרוא לאיש מקצוע שוב מוקדם מהמצופה.

לסיכומו של דבר, ניאגרה סמויה היא דבר שיש לטפל בו בכובד ראש ובכלים המתאימים. שימו לב שלאינסטלטור שבחרתם יש את היכלות והרצון לכך.  

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 
 

נעים להכיר, עובדה חקירות

חברת עובדה חקירות ומודיעין עסקי, פועלת בענף החקירות ומודיעין עסקי כבר למעלה משלושה עשורים, החברה הוקמה על ידי גב` זיוה ממוק מלכה, בעלת וותק רב בתחום החקירות במגוון תחומים רחב: חקירות אישות, חקירות מסחריות, חקירות מורכבות חובקות עולם.

יושבת על המחוג - ביקורת על ספר הביכורים של שרה הל כהן

 

ככל שאנו מתרחקים מהמאורעות האימתניים שחלו בתקופת השואה, אני חשה צורך עז יותר ויותר לעלותו לדיון. על כן, כשקיבלתי את ספר השירה של שרה ה”ל כהן לא היה לי ספק שאתעמק ואכתוב אודותיו.

מאמני שחייה: כיצד שחייה יכולה להקל על הסובלים מכאבי גב

 

מאמני שחייה: כותב המאמר יובל רותם הינו אלוף ישראל בשחייה, מאמן שחייני נבחרת ישראל, מנהיג שיטת לימוד חדשנית באווירה צעירה ורעננה לכל הגילאים. בניגוד לענפי ספורט אחרים, שחייה מאפשרת אימון של השרירים בלי להפעיל לחץ על הגב. המים תומכים בתנועת השרירים ומרככים את הזעזועים אשר פוגעים בגב... להמשך קריאה - כנסו!

 
 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים