חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות רמת גן - גבעתיים >>

2 אחיות נעצרו בנתב”ג בגין ניסיון הברחה של 8 ק”ג סמים

 

יחידת הבילוש המיוחדת 747 של משטרת מרחב נתב”ג במחוז מרכז סיכלה שוב, בתום פעילות סמויה, ניסיון הברחה של 8 ק”ג סמים מסוג mdma וקטמין ארצה, על ידי 2 אחיות בשנות ה 20 וה- 30 לחייהן וכן חשוד נוסף.

 

דוברות המשטרה:

יחידת הבילוש המיוחדת 747 של משטרת מרחב נתב"ג במחוז מרכז, פועלת בשיתוף פעולה עם גורמים נוספים בטרמינל, על מנת לאתר חשודים כבלדרים ולסכל ניסיון הברחה של סמים מסוכנים מסוגים שונים למדינת ישראל דרך שדה התעופה.

בתוך כך, בפעילות של בלשי היחידה הצליחו לזהות 2 חשודות, אחיות תושבות ירושלים, עם נחיתתן בארץ בטיסה ישירה מקפריסין ולעכבן טרם יציאתן מהטרמינל עם כבודתן.

בלשי היחידה ביצעו חיפוש בכבודתן והצליחו לחשוף באחת המזוודות מספר אריזות חשודות אשר הכילו בתום בדיקה ראשונית, חומר החשוד כסם במשקל של כ- 8 ק"ג מסוג mdma וקטמין.

כאמור, הבלשים עצרו את שתי האחיות ועם התפתחות החקירה, הצליחו לעצור חשוד נוסף במעורבות, תושב רמלה בשנות ה 20 לחייו ובהתאם לממצאי החקירה וצורכיה, הוארך מעצרם של שלושת החשודים בבימ"ש.

מצ"ב לשימושכם
סרטון + סינק של רפ"ק יוני פינקלשטיין, ק’ אח"מ מרחב נתב"ג.
תמונה של האריזות שנתפסו.

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 
 

נעים להכיר, עובדה חקירות

חברת עובדה חקירות ומודיעין עסקי, פועלת בענף החקירות ומודיעין עסקי כבר למעלה משלושה עשורים, החברה הוקמה על ידי גב` זיוה ממוק מלכה, בעלת וותק רב בתחום החקירות במגוון תחומים רחב: חקירות אישות, חקירות מסחריות, חקירות מורכבות חובקות עולם.

יושבת על המחוג - ביקורת על ספר הביכורים של שרה הל כהן

 

ככל שאנו מתרחקים מהמאורעות האימתניים שחלו בתקופת השואה, אני חשה צורך עז יותר ויותר לעלותו לדיון. על כן, כשקיבלתי את ספר השירה של שרה ה”ל כהן לא היה לי ספק שאתעמק ואכתוב אודותיו.

מאמני שחייה: כיצד שחייה יכולה להקל על הסובלים מכאבי גב

 

מאמני שחייה: כותב המאמר יובל רותם הינו אלוף ישראל בשחייה, מאמן שחייני נבחרת ישראל, מנהיג שיטת לימוד חדשנית באווירה צעירה ורעננה לכל הגילאים. בניגוד לענפי ספורט אחרים, שחייה מאפשרת אימון של השרירים בלי להפעיל לחץ על הגב. המים תומכים בתנועת השרירים ומרככים את הזעזועים אשר פוגעים בגב... להמשך קריאה - כנסו!

 
 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים