חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית ר-ג >>

תיווך בגבעתיים - איך עושים את זה נכון?

 

אחד הדברים החשובים ביותר בכל הנוגע לתחום הנדל”ן הינו איכות החיים בעיר. ניתן לומר באופן חד משמעי כי העיר גבעתיים מציעה חווית מגורים ברמות הגבוהות ביותר, שכן מלווים במחירי עלות זולים ביחס לשאר הערים הסובבים אותה ותל אביב בפרט

 


לפני מספר רב של שנים הוכרזה העיר גבעתיים כעיר שמאז עדיין שומרת על צבע הקהילה שלה, ועל כן מנגד למיקום המרכזי שלי ידועה העיר גבעתיים כעיר שלווה ושקטה ביחס לשאר הערים הממוקמות במרכז ותל אביב שכנתה בפרט. נראה כי בעקבות האופי והמאפיינים של העיר, בליווי העובדה שבמהלך השנים האחרונות חיי הבילויים והפנאי קיבלו במה ותנופה ניכרת בעיר, הפכה גבעתיים לעיר אטרקטיבית הרבה יותר עבור נערים וזוגות צעירים וכן גם בני משפחות וילדים. זאת בעת בה מחירי הדיור בגבעתיים זולים באופן ניכר משל העיר השכנה שלה - תל אביב. בעקבות המצב הנוכחי של העיר גבעתיים, בעת בה שוק הנדל"ן נמצא בעלייה גורפת מתמיד, ניכר כי יש להשתמש בשירותיהם של אנשי מקצוע אשר יעזרו לכם להגיע לנכס האידיאלי והמתאים ביותר לדרישות והבקשות שלכם. משרדי תיווך שונים בגבעתיים עשויים להעניק משקל וערך נוסף לקניית או מכירת הנכס שלכם ועל כן, לבצע זאת על הצד המקצועי והטוב ביותר. חשוב לציין כי העיר גבעתיים ידועה כאחת הערים הטובות ביותר מבחינת כל הנוגע לנושא איכות החיים בעיר.
גבעתיים - עיר עם איכות חיים גבוהה ביותר
אחד הדברים החשובים ביותר בכל הנוגע לתחום הנדל"ן הינו איכות החיים בעיר. ניתן לומר באופן חד משמעי כי העיר גבעתיים מציעה חווית מגורים ברמות הגבוהות ביותר, שכן מלווים במחירי עלות זולים ביחס לשאר הערים הסובבים אותה ותל אביב בפרט. בניגוד לשאר הערים, כלל אזרחי גבעתיים מגיעים ממעמד סוציו אקונומי גבוה - שכן מוביל למצב של עיר ללא שכונות חלשות יותר מטעם המעמד הסוציו אקונומי הנמוך יותר. נוסף על כך, העיר גבעתיים הינה עיר קטנה ומצומצמת, דבר אשר הוביל ופיתח את העיר לבעלת אופי קהילתי. כאמור, במהלך העשור האחרון חלו שינויים מגוונים וביניהם חיי הבילוי התפתחו בעיר וזאת לצד פתיחת פאבים, בתי קפה, מסעדות מגוונות ועוד, אשר משכו ביקוש רב למגורים בעיר במהלך השנים האחרונות.
דגשים שחשוב לדעת על מנת לבצע תיווך נכון בגבעתיים
ניכר כי העיר גבעתיים הפכה לעיר צעירה יותר, בליווי מקומות בילוי מרובים מימים עברו, אך עדיין עליית מחירי הנדל"ן נמשכת למשך זמן בלתי מבוטל. לכן בעת בה תעסקו בכל הנוגע לקנייה או מכירה של דירה בגבעתיים, מוטב שתפנו למשרד אמין ומקצועי כמו קבוצת ברנס - תיווך בגבעתיים. מידת ההיכרות שלנו עם מגוון הפרטים המוצגים בעיר עד לפרטים הקטנים ביותר הינה קריטית ובעלת משקל רב, שכן לרבות פרויקטים שמטרתם לבצע התחדשות עירונית וכן תוכניות עתידיות כאלו ואחרות שעתידות להתרחש ברחבי העיר, מעניקות לנו את האפשרות להציע לקוחות שלנו מגוון רחב ביותר של שירות אדיב, אמין ומקצועי אשר יתבצע על הצד הטוב ביותר - זאת על מנת להעניק ללקוח הרגשת ביטחון וראש שקט.

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 
 

נעים להכיר, עובדה חקירות

חברת עובדה חקירות ומודיעין עסקי, פועלת בענף החקירות ומודיעין עסקי כבר למעלה משלושה עשורים, החברה הוקמה על ידי גב` זיוה ממוק מלכה, בעלת וותק רב בתחום החקירות במגוון תחומים רחב: חקירות אישות, חקירות מסחריות, חקירות מורכבות חובקות עולם.

יושבת על המחוג - ביקורת על ספר הביכורים של שרה הל כהן

 

ככל שאנו מתרחקים מהמאורעות האימתניים שחלו בתקופת השואה, אני חשה צורך עז יותר ויותר לעלותו לדיון. על כן, כשקיבלתי את ספר השירה של שרה ה”ל כהן לא היה לי ספק שאתעמק ואכתוב אודותיו.

מאמני שחייה: כיצד שחייה יכולה להקל על הסובלים מכאבי גב

 

מאמני שחייה: כותב המאמר יובל רותם הינו אלוף ישראל בשחייה, מאמן שחייני נבחרת ישראל, מנהיג שיטת לימוד חדשנית באווירה צעירה ורעננה לכל הגילאים. בניגוד לענפי ספורט אחרים, שחייה מאפשרת אימון של השרירים בלי להפעיל לחץ על הגב. המים תומכים בתנועת השרירים ומרככים את הזעזועים אשר פוגעים בגב... להמשך קריאה - כנסו!

 
 

 

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים