חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

פטור ממס הכנסה במהירות וללא טרחה

 

בכל שנה אתם מקבלים תזכורות מאנשי המיסים, רואה החשבון או המעסיק שזו העונה לתכנן את המיסים שלכם. ככל הנראה, התגובה שלכם לא תהיה כאילו מישהו העניק לכם את האייפון האחרון במתנה. בואו נודה בזה - רובנו נרתעים מתשלום מסים, ובשלב מסוים בחיינו, כולנו פנטזנו לחיות בעולם פטור ממס

 

בכל שנה אתם מקבלים תזכורות מאנשי המיסים, רואה החשבון או המעסיק שזו העונה לתכנן את המיסים שלכם. 

ככל הנראה, התגובה שלכם לא תהיה כאילו מישהו העניק לכם את האייפון האחרון במתנה. בואו נודה בזה - רובנו נרתעים מתשלום מסים, ובשלב מסוים בחיינו, כולנו פנטזנו לחיות בעולם פטור ממס. 

מלבד העובדה שהמיסים נתפסים כנטל פיננסי, מה שיכול להוסיף עוד ללחץ יכול להיות חוסר ידע על תכנון מס. 

רוב משלמי המסים נאבקים בהכנסת החלק החיסכון במס בפאזל הכספי שלהם. אולי, הגיע הזמן ללמד מיסים לתלמידים בזמן שהם עדיין בבית הספר כדי להכין אותם לבלתי נמנע כמבוגרים - מסים.

למי מגיע פטור ממס הכנסה?

כאשר עולת השאלה למי מגיע פטור ממס הכנסה, מומלץ להיוועץ עם אנשי מקצוע, רואי חשבון, עורכי דין לנושאי מס ועוד. על מנת להבין למי מגיע פטור ממס הכנסה

אז ככה, הרשימה ארוכה:
- אנשים עם נכות מוכרת
- אנשים שמשרתים בקבע
- אנשים שסובלים ממחלה מוכרת על ידי רשויות המס
- נפגעי פעולות איבה

בשביל הזכויות – פטור ממס הכנסה

חברת הייעוץ בשביל הזכויות עוזרים לכם, ומלווים אתכם במקצועיות ומסירות בדרך שלכם להשגת אישור פטור ממס הכנסה. כזה שישאיר אצלכם יותר כסף בכיס בכל חודש, וימצא את הזכויות שמגיעות לכם אל מול רשויות מס הכנה. 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 
 

נעים להכיר, עובדה חקירות

חברת עובדה חקירות ומודיעין עסקי, פועלת בענף החקירות ומודיעין עסקי כבר למעלה משלושה עשורים, החברה הוקמה על ידי גב` זיוה ממוק מלכה, בעלת וותק רב בתחום החקירות במגוון תחומים רחב: חקירות אישות, חקירות מסחריות, חקירות מורכבות חובקות עולם.

יושבת על המחוג - ביקורת על ספר הביכורים של שרה הל כהן

 

ככל שאנו מתרחקים מהמאורעות האימתניים שחלו בתקופת השואה, אני חשה צורך עז יותר ויותר לעלותו לדיון. על כן, כשקיבלתי את ספר השירה של שרה ה”ל כהן לא היה לי ספק שאתעמק ואכתוב אודותיו.

מאמני שחייה: כיצד שחייה יכולה להקל על הסובלים מכאבי גב

 

מאמני שחייה: כותב המאמר יובל רותם הינו אלוף ישראל בשחייה, מאמן שחייני נבחרת ישראל, מנהיג שיטת לימוד חדשנית באווירה צעירה ורעננה לכל הגילאים. בניגוד לענפי ספורט אחרים, שחייה מאפשרת אימון של השרירים בלי להפעיל לחץ על הגב. המים תומכים בתנועת השרירים ומרככים את הזעזועים אשר פוגעים בגב... להמשך קריאה - כנסו!

 
 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים