חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

מופעי הילדים המבוקשים ביותר מדי שנה

 

כל קיץ וכל חופשה, בין אם זה חנוכה או פסח, אנחנו יכולים לראות מגוון רחב של מופעי ילדים אשר זוכים להצלחה גדולה. חלקם רצים כבר שנים ארוכות על הבמות בישראל, בכל שנה בצורה אחרת, עם אמנים אחרים. כל שנה, אותם מופעים גם מוצגים בצורה שונה, באופן שיתאים לקהל המגיע לצפות באירוע

 

כל קיץ וכל חופשה, בין אם זה חנוכה או פסח, אנחנו יכולים לראות מגוון רחב של מופעי ילדים אשר זוכים להצלחה גדולה. חלקם רצים כבר שנים ארוכות על הבמות בישראל, בכל שנה בצורה אחרת, עם אמנים אחרים. כל שנה, אותם מופעים גם מוצגים בצורה שונה, באופן שיתאים לקהל המגיע לצפות באירוע.

אותם מופעים אוספים אליהם את מיטב כוכבי הילדים של התקופה וביחד הם יוצרים אירוע חגיגי, יוצא דופן שכמוהו לא נראה, לפחות עד השנה הבאה, אז אלו יזכו לתצורה שונה, עם כוכבים חדשים ובהפקה אחרת.

האירוע המרכזי של השנה - הפסטיגל

אחד מהמופעים המומלצים ביותר לילדים בישראל הוא הפסטיגל. מדובר באירוע שהתחיל בשנת 1981, ומאז כל שנה הוא נערך על הבמות בישראל בליווי הכוכבים של אותה תקופה. בתחילת דרכו הפסטיגל היה תחרות זמר לילדים עם קטעי קישור בין השירים.

עם הזמן הפסטיגל השתנה, והיום הוא מופק בצורת הצגה מוזיקלית עם סיפור רלוונטי לתקופה ולילדים.

מה הופך את הפסטיגל לאירוע כל כך מיוחד?

עוד מתחילת דרכו, הפסטיגל היה אירוע יוצא דופן, אך נדמה שעם השנים הוא קיבע את מקומו במיתולוגיה של התרבות הישראלית. זה נובע לא רק מהעובדה שמדובר באירוע ייחודי שנוצר עבור ילדים, אלא בעיקר בגלל ההפקה האיכותית, זו באה לידי ביטוי בתפאורה, פירוטכניקה, בגדים וכן בעלילה ובתסריט. כל מי שעוסק בכך, מקדיש לא מעט מזמנו במהלך השנה, על מנת לייצר את האירוע הגדול והנוצץ ביותר של השנה.

כאמור, ניתן להתעדכן לגבי מכירת כרטיסים רשמית לפסטיגל באינטרנט.

הצגות ילדים נוספות

מלבד האירוע המרכזי הנ"ל, אפשר למצוא שורה נוספת של אירועים מתאימים לילדים, מופעים אהובים אשר מוצגים במקומות שונים בארץ, בדגש על תל אביב, ירושלים, באר שבע, חיפה וערים אחרות.

כך למשל, אפשר למצוא הצגות ילדים כמו אלאדין, סינדרלה, בת הים הקטנה, ומופעים אחרים המתבססים על הצגות מוכרות. בכל אחת מהן, משחקים אמנים מוכרים ואהובים בקרב הילדים. כולל דמויות מעולם המוזיקה, כמו למשל עדן בן זקן שמשחקת בהצגה סינדרלה לילדים או בן זיני שמשחק באלאדין.

קרדיט תמונה: pixabay

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים