חיפוש

 

 
לדף הבית >>     פורום המומחים >>

כללית סמייל בהרצאה על הקשר בין בריאות השיניים והפה לבין מחלת הסוכרת

 

 כללית סמייל בהרצאה על הקשר בין בריאות השיניים והפה לבין מחלת הסוכרת ורפואת שיניים מותאמת לגיל השלישי

 

 בתאריך 30.6.24, יום ראשון, כללית סמייל קיימה הרצאה במסגרת קידום המודעות לבריאות הפה והשיניים בקרב אנשים החולים במחלת הסוכרת והגיל השלישי במרפאת כללית סמייל השקמה בבת ים. ההרצאה התרחשה בעקבות שיתוף הפעולה שנוצר בין מנהלת קשרי הקהילה רחל קלמנוביץ’, ומרינה בראל מנהלת המחלקה לקידום הבריאות במחוז ת"א יפו.

את ההרצאה והשיחה עם האורחים והאורחות הובילה ד"ר אלינור הלפרין ממרפאת כללית סמייל בה הציגה בפני המשתתפים את החשיבות במתן ייעוץ רפואי מקצועי והתאמה אישית של טיפול השיניים, מגוון הטיפולים הניתנים ברשת כללית סמייל. כמו כן, הוסבר הקשר בין בריאות הפה למחלות שונות, כמו מחלת הסוכרת, זאת לצד, שמירה על בריאות הפה והשיניים. בנוסף, ניתן מענה פרטני לבעיות רפואיות אישיות שצצו במהלך הסדנה וההטבות לגיל השלישי עפ"י סל הבריאות מגיל 72.

בתום האירוע העניקה הגברת שושי ברוכים אחות מרפאת השקמה  שהשתתפה בהרצאה מכתב תודה לד"ר אלינור הלפרין, על ההרצאה המעשירה והמקיפה שהותאמה באופן מדויק לקהל היעד ועל הנכונות להנגיש את המידע הכה חשוב לחולי הסוכרת ולגיל השלישי.

מנהלת קשרי הקהילה ברשת מרפאות כללית סמייל, רחל קלמנוביץ’: "רשת מרפאות כללית סמייל מקיימת מגוון רחב של פעילויות שנועדו להיטיב עם בריאותם של חולי הסוכרת. אני מודה לד״ר אריאל סמי  מור מנהל מרפאת כללית סמייל בת ימון ולד"ר אלינור הלפרין על ההירתמות לנושא , על שיתוף הפעולה ועל האפשרות לקיומה של הפעילות המבורכת הזו".

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 
 

נעים להכיר, עובדה חקירות

חברת עובדה חקירות ומודיעין עסקי, פועלת בענף החקירות ומודיעין עסקי כבר למעלה משלושה עשורים, החברה הוקמה על ידי גב` זיוה ממוק מלכה, בעלת וותק רב בתחום החקירות במגוון תחומים רחב: חקירות אישות, חקירות מסחריות, חקירות מורכבות חובקות עולם.

יושבת על המחוג - ביקורת על ספר הביכורים של שרה הל כהן

 

ככל שאנו מתרחקים מהמאורעות האימתניים שחלו בתקופת השואה, אני חשה צורך עז יותר ויותר לעלותו לדיון. על כן, כשקיבלתי את ספר השירה של שרה ה”ל כהן לא היה לי ספק שאתעמק ואכתוב אודותיו.

מאמני שחייה: כיצד שחייה יכולה להקל על הסובלים מכאבי גב

 

מאמני שחייה: כותב המאמר יובל רותם הינו אלוף ישראל בשחייה, מאמן שחייני נבחרת ישראל, מנהיג שיטת לימוד חדשנית באווירה צעירה ורעננה לכל הגילאים. בניגוד לענפי ספורט אחרים, שחייה מאפשרת אימון של השרירים בלי להפעיל לחץ על הגב. המים תומכים בתנועת השרירים ומרככים את הזעזועים אשר פוגעים בגב... להמשך קריאה - כנסו!

 
 

 

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים