חיפוש

 

 
לדף הבית >>     נדלן מקומי >>

הזדמנות אחרונה להצטרף לקבוצת הרכישה אילה במע”ר

 

לקראת סגירת המכרז ב-21.9.20, נותרו עוד מספר דירות בקבוצת ”אילה במע”ר”, שתבנה 123 יחידות דיור ושטחי מסחר, בשדרה המרכזית של מרכז העיר החדש

 

בקבוצת אילה אגם מדווחים על מכירה ערה של דירות בקבוצת הרכישה החדשה שלה, לקראת מכרז של המינהל על קרקע במגרש האחרון במרכז העיר החדש במודיעין. לדברי החברה, נותרו רק מעט דירות בקבוצה המתגבשת.

קבוצת הרכישה אילה במע"ר, שתנוהל על ידי קבוצת אילה אגם, תיגש למכרז על מגרש, הממוקם במיקום מרכזי מאד בעיר, על השדרה המרכזית של המרכז העירוני החדש של מודיעין.

המגרש נמצא ברחוב דם המכבים/תלתן, בין פרויקט של חברת אפריקה ישראל לבין היכל התרבות החדש ההולך ונבנה בעיר.

המגרש אמנם נועד בתחילה לשמש כחנייה, אולם עיריית מודיעין שינתה את יעודו, והחליפה בינו לבין מגרש החנייה הממוקם מול מבנה העירייה.

קבוצת הרכישה אילה במע"ר תבנה 123 יחידות דיור, שמחציתן יהיו דירות קטנות, שכה חסרות במודיעין, בנות 3 ו-3.5 חדרים, ומחציתן יהיו דירות בנות 5 ו-6 חדרים. 

בפרויקט יהיו מבנים בני 5 קומות, ויבנו בו גם דירות פנטהאוז ודירות גן. בנוסף, הפרויקט יכלול גם קומת מסחר, שתמכר למשקיע, שיהיה גם הוא חבר בקבוצה.

התהליך הונע בראשית חודש אוגוסט, והתכנון של הפרויקט הופקד בידי האדריכל איל סנדרוביץ’, בעל נסיון רב בתכנון פרויקטים ובכלל זה גם קבוצות רכישה של אילה אגם.
גיבוש ושיווק הקבוצה נעשה גם באופן מקוון וגם בפגישות פנים מול פנים.

לכל הנרשמים נשלח קישור ליומן מקוון, לתיאום פגישה לקבלת מידע ולהצטרפות לקבוצה. הפגישות נקבעות רק באמצעות האתר הייעודי שנפתח לצורך כך:
https://www.tor4you.co.il/edstn.asp?siteid=5837&sid=9158FC3225CBEFA9&serviceid=126921;
המתעניינים נפגשים עם נציגי הקבוצה, מקבלים את מלוא הפרטים והמידע, ובסוף הפגישה ניתנת להם האפשרות להצטרף לקבוצה. לאחר גיבוש הקבוצה, זו תיגש למכרז, המיועד להסגר מיד לאחר ראש השנה, ב-21.9.20. 

קבוצות רכישה מאפשרות לחברי הקבוצה גם לבחור מי יהיו השכנים, גם להיות שותפים בתהליך קבלת ההחלטות לאורך הדרך וגם (או בעצם, בעיקר,) לחסוך הרבה מאד כסף בקניית הדירה. הקבוצה מעניקה חסכון משמעותי בכל שנה, ועל אחת כמה וכמה בתקופה כמו זו, שבה שורר חוסר בטחון כלכלי. ההחלטה להתמודד על המגרש כקבוצת רכישה ולא כיזמים נובעת מההבנה שמחיר הקרקע יהיה גבוה, וכי קבוצת רכישה יכולה להרשות לעצמה לשלם יותר על הקרקע, ועדיין, בזכות העובדה שהיא חוסכת את הרווח היזמי, תוכל להציע מחיר טוב לקונים.

מחירי הדירות יהיו החל מ-1.7 מליון שקלים לדירת 3 חדרים, בעוד יזמים מוכרים באזור זה דירות בנות 3 חדרים במחיר של 2.1 מליון שקלים.

המחירים בקבוצה הזו יהיו זולים בכ-15 עד 20 אחוזים ממחירי הדירות מיד ראשונה. הסיבה לכך, היא שהקבוצה, למעשה, מוציאה את היזם מהתמונה, ובכך מוזילה את העלויות, ולכן יכולה להציע דירות במחיר שהוא נמוך משמעותית ממחירי שוק הנדל"ן מיד ראשונה.

אילה אגם, בניהולם של אל"מ (מיל.) ג’קי סוויסה, ראש מנהלת המגורים של צה"ל לשעבר, ותא"ל (מיל.) איתן לוי, סגן ראש אכ"א לשעבר, הוקמה בשנת 2009, ומתמחה בארגון וליווי קבוצות רכישה ועמותות לבנייה, וכן בייזום פרויקטים בכל רחבי הארץ. מאז שנוסדה, הקימה החברה אלפי יחידות דיור בכל חלקי הארץ, ובכלל זה גם במודיעין.

 

על התזמון של יציאת הפרויקט בתקופה המיוחדת שבה אנחנו שרויים, אומרים מארגני הקבוצה: "זמן הקורונה הוא זמן טוב לצאת עם קבוצת רכישה. הרבה מאד יזמים יפחדו להכנס כעת לפרויקט גדול. אני מעריך שכל סימני השאלה שאופפים אותנו עכשיו, יגרמו ליזמים לחשוש מכך שלא יצליחו למכור דירות. היתרון של קבוצת רכישה הוא, שהיא ניגשת למכרז רק לאחר שמכרה כבר את כל הדירות. החשש של היזמים דווקא יעניק לנו סיכוי רב יותר לזכות במכרז, כך שאנחנו לא חוששים מהקורונה, אלא רואים בה הזדמנות."

פרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון 08-926-6933.

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 
 

נעים להכיר, עובדה חקירות

חברת עובדה חקירות ומודיעין עסקי, פועלת בענף החקירות ומודיעין עסקי כבר למעלה משלושה עשורים, החברה הוקמה על ידי גב` זיוה ממוק מלכה, בעלת וותק רב בתחום החקירות במגוון תחומים רחב: חקירות אישות, חקירות מסחריות, חקירות מורכבות חובקות עולם.

יושבת על המחוג - ביקורת על ספר הביכורים של שרה הל כהן

 

ככל שאנו מתרחקים מהמאורעות האימתניים שחלו בתקופת השואה, אני חשה צורך עז יותר ויותר לעלותו לדיון. על כן, כשקיבלתי את ספר השירה של שרה ה”ל כהן לא היה לי ספק שאתעמק ואכתוב אודותיו.

מאמני שחייה: כיצד שחייה יכולה להקל על הסובלים מכאבי גב

 

מאמני שחייה: כותב המאמר יובל רותם הינו אלוף ישראל בשחייה, מאמן שחייני נבחרת ישראל, מנהיג שיטת לימוד חדשנית באווירה צעירה ורעננה לכל הגילאים. בניגוד לענפי ספורט אחרים, שחייה מאפשרת אימון של השרירים בלי להפעיל לחץ על הגב. המים תומכים בתנועת השרירים ומרככים את הזעזועים אשר פוגעים בגב... להמשך קריאה - כנסו!

 
 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים