חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית ר-ג >>

5  רעיונות למתנות מושלמות למשרד

 

בעבר היינו רגילים למתנות משרדיות בסגנון כדורי בדולח עם פתיתי שלג, שעוני חול... אמנם מדובר במתנות שהיינו יכולים לבהות בהן שעות, אבל שימושיות היא לא בדיוק הייתה מנת חלקם.

 

אם אתם בעלי עסק או שכירים, סביר מאוד להניח שחלק נכבד מהיום שלכם מתקיים בין כותלי המשרד.

אור הפלורסנט וארבעת הקירות הלבנים יכולים להשרות אווירה מעט קודרת, והמטרה שלנו הוא להפוך את הסביבה סביבת המשרדית שלנו למקום נעים, חמים וביתי, ואם אפשר אז שיהיה בו את כל מה שאנחנו צריכים.

אחת הדרכים המומלצות לעשות זאת היא על ידי הזמנת מתנות למשרד, ועל אחת כמה וכמה - מתנות ממותגות!

בתור בעלי משרדים  תוכלו למצוא מספר יתרונות ברכישת מוצרים ממותגים למשרד - הם קודם כל שימושיים ועונים על צורך מסוים, הם מהווים גם כפרסומת מהלכת (בא אליכם לקוח והוא שתה מכוס קפה ממותגת? הרווחתם!), כל פרסום יכול להשתלם לכם גם מבלי שתחשבו על כך - לדוגמה, אם החלטתם להפתיע את העובדים שלכם במתנה ממותגת למשרד שלהם והם התרגשו ממנה וצילמו אותה? זה פרסום!

בעבר היינו רגילים למתנות משרדיות בסגנון כדורי בדולח עם פתיתי שלג, שעוני חול... אמנם מדובר במתנות שהיינו יכולים לבהות בהן שעות, אבל שימושיות היא לא בדיוק הייתה מנת חלקם.

בשנים האחרונות עולם מיתוג המוצרים הלך והתרחב, לרמה כזו שכמעט כל מוצר שימושי כזה או אחר שתוכלו לחשוב עליו ניתן למיתוג, ויכול להיות ממש עצלכם במשרד בתוך מספר ימים.

בשנים האחרונה הייתה תפנית נוספת, העולם המשרדי הפך למציאות של רוב בעלי העסקים והשכירים, עולם ההייטק הלך ושגשג, ועם זאת התפתחה לה גם מודעות לחשיבות שימור העובדים והפיכת סביבת העבודה שלהם למקום נעים, יעיל, נוח ומלא במוזה.

לכן, כדי שתוכלו להפוך את הסביבה הזו למקום הכי ביתי וחמים עבורכם או עבור העובדים שלכם ריכזנו בשבילכם מספר מתנות למשרד, החל מהשכיחות ביותר ועד המקוריות ביותר:

  1. אווירה חורפית - ספלים ממותגים, חליטות תה ממותגות, כוס תרמית ממותגת, מטריות ממותגות, אביזרים ליין...
  2. שדרוג המשרד - כוסות ממותגות, עטים ממותגים, יומנים ממותגים, לוחות שנה ממותגים...
  3. גאדג’טים - עמדות טעינה ממותגות לפלאפון, מטענים ניידים ממותגים, משטח טעינה אלחוטי לעכבר מחשב, רמקולי Bluetooth ממותגים, דיבורית בלוטוס ממותגת, קונקטורים עם 6 מחבים, עטי טאצ’ ממותגים ועוד.

אז אחרי שמצאתם מבין האופציות שהצגנו עבורכם בדיוק את מה שאתם צריכים, כל שנשאר לנו הוא להמליץ לכם על בית העסק "Green Line Plus", להיכנס לאתר שלהם www.grline.com או לפנות אליהם טלפונית: 053-5257157 ולהזמין לכם את התופסת המושלמת למשרד.

תיהנו!

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים