חיפוש

 

 
לדף הבית >>     פורום המומחים >>

חדש בשלוחת כללית רפואה משלימה רמת ישראל: טיפולי שיאצו, טווינא ודיקור

 

 ”אנו שמחים להרחיב את מגוון הטיפולים שאנו מציעים במרפאות ובשלוחות הרשת. לאור הביקוש לטיפולים משלימים, שהוא פועל יוצא של העלייה במודעות לטיפולים אלה בקשת רחבה של גילאים, השאיפה שלנו היא להעניק את מגוון הטיפולים הרחב ביותר למטופלים שלנו וכמה שיותר קרוב לבית”

 

שלוחת כללית רפואה משלימה רמת ישראל שבתל אביב מוסיפה שלושה תחומי טיפול חדשים. ומעתה מציעה גם טיפולי שיאצו, טווינא  ודיקור בנוסף לטיפולי העיסוי המוצעים בה. בכללית רפואה משלימה ציינו כי השירות החדש בא לענות על הביקוש הרב מצד תושבי הסביבה לטיפולים משלימים.

השלוחה מנוהלת ע"י הגברת אוקסנה טיחומירוב, המנהלת את מרפאת כללית רפואה משלימה בשלוחת רמת ישראל, ת"א.

שיאצו היא טכניקת טיפול יפנית מבוקשת ביותר המתבססת על תורת הרפואה הסינית בשילוב טכניקות מערביות. פירוש המילה "שיאצו" הוא "לחץ של אצבע" (שי=אצבע, אצו=לחץ). הטיפול מתבסס על הידע של הרפואה הסינית המטפלת בתנועה של אנרגיית החיים ה"צ’י" הזורמת לאורך הערוצים ייעודיים בגוף (מרידיאנים). השיאצו עובד על המרידיאנים בעזרת לחיצות ומתיחות וכך יכול לסייע לבעיות שלד ושרירים, כאבים מסוגים שונים בעיות מחזור ועוד.

טווינא היא שיטת טיפול שבאה מעולם הרפואה הסינית ומכונה גם "עיסוי סיני". ייחודו של העיסוי העתיק הזה טמון במידה רבה ביכולת שלו להשפיע על מגוון רחב של בעיות, בדגש על בעיות אורתופדיות וכאבים כרוניים מסוגים שונים. הניסיון של המטפלים בשיטה מלמד שהיא יכולה לסייע למי שסובלים מכאבי שריר ושלש שונים, ממוגבלויות בתנועה – עם או בלי כאבים. בנוסף, השילוב של העיסוי והמגע בנקודות ייעודיות בגוף מאפשר לשפר את זרימת הדם והאנרגיה ובכך להגביר את האיזון בין הגוף והנפש.

דיקור סיני- הוא טיפול עתיק אך פופולרי מאוד גם בימינו שיכול לסייע בטיפול במגוון כאבים כרוניים ואקוטיים – בגב, בצוואר, במפרקים וכאבים נוספים. המטפלים בדיקור מציעים טיפול מותאם אישי בראייה הוליסטית כדרך נוספת לטפל במגוון מצבים בריאותיים – מבעיות שינה, דרך בעיות עיכול, התמודדות עם חרדות וסטרס ועד לבעיות פוריות ועוד. כל הטיפולים בכללית רפואה משלימה מתחילים בפגישה עם רופא MD שמתאים את תוכנית הטיפולים באופן אישי לכל מטופל ומטופלת, ההתאמה שלו מתבססת על הניסיון הקליני הרב יחד עם המחקרים בתחום שהצטברו עם השנים 

לדברי ד"ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה: "אנו שמחים להרחיב את מגוון הטיפולים שאנו מציעים במרפאות ובשלוחות הרשת. לאור הביקוש לטיפולים משלימים, שהוא פועל יוצא של העלייה במודעות לטיפולים אלה בקשת רחבה של גילאים, השאיפה שלנו היא להעניק את מגוון הטיפולים הרחב ביותר למטופלים שלנו וכמה שיותר קרוב לבית".

כתובת השלוחה: משה דיין 147 תל אביב.

ימי פעילות: חמישי 9:00-13:00.

טלפון לקביעת תורים: 03-6440939.

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 
 

נעים להכיר, עובדה חקירות

חברת עובדה חקירות ומודיעין עסקי, פועלת בענף החקירות ומודיעין עסקי כבר למעלה משלושה עשורים, החברה הוקמה על ידי גב` זיוה ממוק מלכה, בעלת וותק רב בתחום החקירות במגוון תחומים רחב: חקירות אישות, חקירות מסחריות, חקירות מורכבות חובקות עולם.

יושבת על המחוג - ביקורת על ספר הביכורים של שרה הל כהן

 

ככל שאנו מתרחקים מהמאורעות האימתניים שחלו בתקופת השואה, אני חשה צורך עז יותר ויותר לעלותו לדיון. על כן, כשקיבלתי את ספר השירה של שרה ה”ל כהן לא היה לי ספק שאתעמק ואכתוב אודותיו.

מאמני שחייה: כיצד שחייה יכולה להקל על הסובלים מכאבי גב

 

מאמני שחייה: כותב המאמר יובל רותם הינו אלוף ישראל בשחייה, מאמן שחייני נבחרת ישראל, מנהיג שיטת לימוד חדשנית באווירה צעירה ורעננה לכל הגילאים. בניגוד לענפי ספורט אחרים, שחייה מאפשרת אימון של השרירים בלי להפעיל לחץ על הגב. המים תומכים בתנועת השרירים ומרככים את הזעזועים אשר פוגעים בגב... להמשך קריאה - כנסו!

 
 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים